tessan30

Alla inlägg den 9 augusti 2015

Av therese - 9 augusti 2015 12:40

Jag måste få skriva av mig 

Jag vet inte vad som händer mellan oss Daniel, men något är det.

Den kärleken vi en gång hade är nog borta. 

Du är så frånvarande, sen Leo fick sitt boende nere hos sin mamma jag förstår dig men du glömmer bort oss.vi andra som med är din familj, men det känns lite som att du inte vill ha oss hos dig?

Och ibland känns det som att du bara ha oss för att inte vara själv.

Jag tror faktiskt att det är bättre om vi kanske är ifrån varandra nån dag för att se om vi fortfarande ska vara du och jag? 

Just nu går mina tankar till sören som

 Ligger på sjukhus för problem med hjärtat, tänker på dig ska du veta, mitt hjärta blöder faktiskt av sorg önskar att jag kunde få vara hos dig sitta hos dig och säga att allt kommer bli bra Sören vi klarar det.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Gå inte bara förbi utan titta gärna in här en stund och läs eller bara glo lite*ler*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

dag för dag

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards