tessan30

Direktlänk till inlägg 7 juli 2015

Det var länge sedan

Av therese - 7 juli 2015 20:31

Hej igen 

Det var länge sedan jag skrev här inne. 

Jag har skillt mig från Sören,det gjorde vi 2012. 

April 2012 träffade jag Daniel Soltun, som jag fick barn med,sonen föddes 20130831.

Alltså det är så,mycket som har förändrats så,jag kan inte ta det nu.

Jag har berättat lite om hur mitt liv ser ut nu.


Jag kommer tillbaka snart igen Jag lovar er

Ha det så bra så länge alla där ute 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av therese - 13 augusti 2015 20:47

Måste skriva lite här igen.  Jag vet inte vad som händer här,men det som en gång fanns det finns inte kvar längre vi pratar knappt det gjorde vi innan om allt som tyngde oss till allt annat. Men nu inte ett ljud jo hur vi vill ha det i sängen, jag ...

Av therese - 13 augusti 2015 20:46

Måste skriva lite här igen.  Jag vet inte vad som händer här,men det som en gång fanns det finns inte kvar längre vi pratar knappt det gjorde vi innan om allt som tyngde oss till allt annat. Men nu inte ett ljud jo hur vi vill ha det i sängen, jag ...

Av therese - 13 augusti 2015 20:38

Måste skriva lite här igen.  Jag vet inte vad som händer här,men det som en gång fanns det finns inte kvar längre vi pratar knappt det gjorde vi innan om allt som tyngde oss till allt annat. Men nu inte ett ljud jo hur vi vill ha det i sängen, jag ...

Av therese - 9 augusti 2015 12:40

Jag måste få skriva av mig  Jag vet inte vad som händer mellan oss Daniel, men något är det. Den kärleken vi en gång hade är nog borta.  Du är så frånvarande, sen Leo fick sitt boende nere hos sin mamma jag förstår dig men du glömmer bort oss.v...

Av therese - 12 juli 2015 21:26

När man pratar ned någon och den inte svarar, visst är det ointressant? Det finns inget värre än när man står och prata med dig älskling och du inte svara tillbaka.  Så frågar man om du hörde va man sa,då säger du ja. Men för i helvete svara då...

Presentation


Gå inte bara förbi utan titta gärna in här en stund och läs eller bara glo lite*ler*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

dag för dag

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards